Info

Imię:
Artur
Wiek:
27
Miejscowość:
Biecz/Libusza Slough
PRAKTYCZNIE NIC NIE AKTUALNE, ALE MAM AMBITNY PLAN WRZUCAĆ CHOĆ CIEKAWSZE WYPADY
Na bikestatsie od: 19.07.2013r.
Kilometry na bikestatsie: 40000.40
Kilometry w terenie: 305.64
Prędkość średnia: 17.80 km/h
TOP
Dystans dzienny:
1. Bieszczady 2016 - 305 km
2. Velka Domasa, Słowacja 251.22 km
3. Góry Lewockie 221.16 km
Dystans miesięczny:
1. Wrzesień 2013 1437.82 km
2. Sierpień 2013 1327.82 km
3. Lipiec 2016 1126.34 km
Max. prędkość: 81.01km/h
Max. podjazdy dobowe: 3546 m
Mój profil na bikestatsie
Najwyższe podjazdy/szczyty:
1.Kralova Hola - 1946 m - wrzesień 2016
2. Velickie Pleso - 1670 m - lipiec 2016
3. Popradzkie Pleso - 1529 m - lipiec 2016
Sezon 2017:





Sezon 2012: 3036.03 km
Sezon 2011: 2677.73 km
Zaliczone Gminy


Kategorie
Rower:
Cannondale CAAD8 2012
Kellys Scarpe 2009
OLYMPIC
Dystans:
0 - 25 km
25 - 50 km
50 - 100 km
100 - 200 km
200 - 300 km
Typ:
>30 km/h
Przejażdżki
Dojazd
Na luzie
Trenażer
Kiedy:
2016
2015
2014
2013
Za dnia
Nocą
Z kim:
Sam
Z kimś
Inne:
Trekking
Bieganie
Siłownia
Fotorelacje
Podsumowania
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Kwiecień15 - 0
- 2025, Marzec12 - 0
- 2025, Luty11 - 0
- 2025, Styczeń10 - 0
- 2024, Grudzień18 - 0
- 2024, Listopad8 - 0
- 2024, Październik13 - 0
- 2024, Wrzesień31 - 0
- 2024, Sierpień12 - 0
- 2024, Lipiec18 - 0
- 2024, Czerwiec8 - 0
- 2024, Maj19 - 0
- 2024, Kwiecień13 - 0
- 2024, Marzec17 - 0
- 2024, Luty25 - 0
- 2024, Styczeń17 - 0
- 2023, Grudzień3 - 0
- 2023, Listopad6 - 0
- 2023, Październik5 - 0
- 2023, Wrzesień11 - 0
- 2023, Sierpień22 - 0
- 2023, Lipiec28 - 0
- 2023, Czerwiec17 - 0
- 2023, Maj5 - 0
- 2023, Kwiecień9 - 0
- 2023, Marzec12 - 0
- 2023, Luty3 - 0
- 2023, Styczeń3 - 0
- 2022, Grudzień3 - 0
- 2022, Listopad4 - 0
- 2022, Październik4 - 0
- 2022, Wrzesień9 - 0
- 2022, Sierpień25 - 0
- 2022, Lipiec16 - 0
- 2022, Czerwiec27 - 0
- 2022, Maj21 - 0
- 2022, Kwiecień10 - 0
- 2022, Marzec10 - 0
- 2022, Luty3 - 0
- 2022, Styczeń3 - 0
- 2021, Grudzień5 - 0
- 2021, Listopad6 - 0
- 2021, Październik17 - 0
- 2021, Wrzesień17 - 0
- 2021, Sierpień24 - 0
- 2021, Lipiec29 - 0
- 2021, Czerwiec28 - 0
- 2021, Maj22 - 0
- 2021, Kwiecień16 - 0
- 2021, Marzec15 - 0
- 2021, Luty7 - 0
- 2021, Styczeń11 - 0
- 2020, Grudzień8 - 0
- 2020, Listopad8 - 0
- 2020, Październik8 - 0
- 2020, Wrzesień20 - 0
- 2020, Sierpień19 - 0
- 2020, Lipiec21 - 0
- 2020, Czerwiec19 - 0
- 2020, Maj9 - 0
- 2017, Lipiec1 - 0
- 2017, Czerwiec7 - 0
- 2017, Maj11 - 0
- 2017, Kwiecień2 - 0
- 2017, Marzec7 - 1
- 2017, Luty2 - 0
- 2017, Styczeń3 - 0
- 2016, Grudzień2 - 0
- 2016, Listopad2 - 0
- 2016, Październik3 - 0
- 2016, Wrzesień16 - 2
- 2016, Sierpień10 - 0
- 2016, Lipiec18 - 9
- 2016, Czerwiec16 - 2
- 2016, Maj11 - 0
- 2016, Kwiecień10 - 11
- 2016, Marzec15 - 1
- 2016, Luty12 - 3
- 2016, Styczeń12 - 4
- 2015, Grudzień9 - 0
- 2015, Listopad5 - 0
- 2015, Październik13 - 5
- 2015, Wrzesień11 - 3
- 2015, Sierpień13 - 4
- 2015, Lipiec15 - 5
- 2015, Czerwiec14 - 2
- 2015, Maj3 - 0
- 2015, Kwiecień7 - 0
- 2015, Marzec2 - 0
- 2015, Luty7 - 0
- 2015, Styczeń6 - 0
- 2014, Grudzień9 - 0
- 2014, Listopad5 - 0
- 2014, Październik18 - 5
- 2014, Wrzesień3 - 0
- 2014, Sierpień13 - 0
- 2014, Lipiec19 - 11
- 2014, Czerwiec4 - 0
- 2014, Maj6 - 2
- 2014, Kwiecień15 - 15
- 2014, Marzec13 - 18
- 2014, Luty3 - 3
- 2014, Styczeń5 - 10
- 2013, Grudzień5 - 18
- 2013, Październik3 - 0
- 2013, Wrzesień42 - 26
- 2013, Sierpień44 - 10
- 2013, Lipiec16 - 0
Wpisy archiwalne w miesiącu
Luty, 2016
Dystans całkowity: | 500.28 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 20:31 |
Średnia prędkość: | 23.65 km/h |
Maksymalna prędkość: | 64.32 km/h |
Suma podjazdów: | 3834 m |
Liczba aktywności: | 12 |
Średnio na aktywność: | 41.69 km i 1h 51m |
Więcej statystyk |
- DST 15.00km
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Luty dojazdy
Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 0
Kategoria 2016, Anglia, Cannondale CAAD8, Dojazd
- DST 10.00km
- Czas 00:23
- VAVG 26.09km/h
- VMAX 43.70km/h
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
GCN: Fat Burning Workout
Sobota, 27 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 0
Lekka rozgrzewka po wypadku.
Kategoria 2016, Anglia, Cannondale CAAD8, Trenażer
- DST 11.26km
- Czas 00:30
- VAVG 22.52km/h
- VMAX 33.03km/h
- Temperatura 7.0°C
- Podjazdy 47m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Kolizja
Środa, 24 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 0
Na trzecim kilometrze Van, wyjeżdżając z drogi podporządkowanej wymusza pierwszeństwo i uderza we mnie. Ląduję na asfalcie. Kierowca się zatrzymuje i pomaga mi się pozbierać. Okazuje się być kurierem Amazona. Zawiadamiam policję, po czym kieruję się na komisariat złożyć zeznania.
Kategoria 0 - 25 km, 2016, Anglia, Cannondale CAAD8, Dniem, Przejażdżki, Sam
- DST 30.20km
- Czas 01:20
- VAVG 22.65km/h
- VMAX 63.17km/h
- Temperatura 9.0°C
- Podjazdy 250m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Rozjazd po pracy
Wtorek, 23 lutego 2016 · dodano: 27.02.2016 | Komentarze 0
Słonecznie i ciepło, lecz tylko na początku i tylko w słońcu. Szybko się ochłodziło. Lekko i spokojnie. Po drodze jeden podjazd - Wash Hill. Nawet ładny zachód.
temp. 9*C > 6*C





Kategoria 2016, 25 - 50 km, Anglia, Cannondale CAAD8, Dniem, Fotorelacje, Przejażdżki, Sam
- DST 100.26km
- Czas 04:08
- VAVG 24.26km/h
- VMAX 59.69km/h
- Podjazdy 980m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Wzgórze Haddington
Niedziela, 21 lutego 2016 · dodano: 21.02.2016 | Komentarze 1
O 11 spotykamy się z Arkiem na rondzie za Lidlem. Pochmurnie, ciepło i bardzo wietrznie. Kierunek trasy - Haddington Hill.
Jazdę w kierunku północnym rozpoczynamy przez Burnham Beeches. Tam Arek daje piękny pokaz zjeżdżania na pobocze, zalicza przy tym dużą kałużę i na szczęście jakoś utrzymuje równowagę. Po jakiś 10 km dojeżdżamy do głównej, przed nami dwa duże ronda, jedno trzy, drugie czteropasmowe. Po krótkim odcinku bardzo ruchliwą drogą szybkiego ruchu odbijamy w lewo. Dla nas obu to nowe odcinki. Jak się okazuje, całkiem spokojne, a asfalty w większości znośne.
W miejscowości Chalfont St. Giles zatrzymujemy się kupić picie. Miejsce to poznaję od razu, w tym samym sklepiku zatrzymywałem się jakieś dwa lata temu, wracając z Amersham. Po zalaniu bidonów czeka nas krótki zjazd, dojeżdżamy do głównej i na szczęście tylko ją przecinamy.
Dalsza część trasy okazuje się całkiem przyjemna. Cały czas lekko pniemy się w górę, a asfalt jest naprawdę dobry. Podczas krótkiego postoju na załatwienie potrzeb fizjologicznych mija nas duża grupka emerytów. W miejscowości South Heat mijamy salon Astona Martina.


Ruch duży

Im bliżej Haddington, tym więcej hopek na drodze, a widoki coraz ciekawsze. Podjazd na szczyt prowadzi w strony północnej, objeżdżamy więc wzgórze równoległa drogę (z najwyższym punktem o kilka metrów niższym, aniżeli szczyt wzgórza), później trochę zjazdu. Odbijamy w dróżkę w lewo i zaczynamy finalny podjazd. Klimat bardzo fajny, brak wszechobecnych w Anglii żywopłotów, wokół drzewa i ostre nachylenie terenu z obu stron.




Fragment podjazdu

Przed szczytem zatrzymujemy się w punkcie widokowym z panoramą na zachód

Rezerwat Aston Rowant, a tam jedne z moich ulubionych podjazdów w okolicy


Na górze jak zawsze dużo ludzi, jestem tu po raz trzeci i niestety znów odpuszczam ostatnie 800 metrów, które trzeba przebyć pieszo, błoto jest niesamowite, ludzie chodzą w gumowcach. Robimy tylko foto pod znakiem i jazda na dół. Na jednej z hopek Arek ponownie daje popis i chcąc przejechać jej najłagodniejszym fragmentem, zaraz koło pobocza, wjeżdża w dużą dziurę zaraz za hopką i z trudem utrzymuje równowagę i łańcuch z trudem zostaje na korbie. Ja pękam ze śmiechu. Dosłownie.

Najwyższy punkt Chiltern Hills
Większa część drogi powrotnej wiedzie tą samą trasą, nic nie przedłużamy z racji, że Arek jest umówiony na 17 na spotkanie.
Tempo dużo lepsze, niż w pierwszą stronę, więcej zjazdów, a do tego, gdy za miejscowością Lee włączamy się do głównej wyprzedza nas rozpędzony typek na góralu na cienkich oponach. My praktycznie rozpędzamy się od zera, ale szybko nabieramy tempa dokręcamy do 50 km/h i bierzemy gościa. Ten pedałuje ale nie ma najmniejszych szans. Mimo wszystko pedałuje jak opętany i przez kilka kilometrów utrzymuje się w naszym polu widzenia. Wjeżdżając do South Heat typka już nie widać, a Arek proponuje zatrzymać się pod salonem Astona i zrobić kilka fot. No to ok. Po chwili w oddali wyłania się nasz konkurent, wracamy więc na rowery, po kilkuset metrach zatrzymują nas światła, gość pedałując jak szalony zbliża się do nas, nadal czerwone. Gdy już jest jakieś 200 m za nami zapala się zielone, ruszamy od razu z kopyta i znów zwiększamy dystans. Kilka skrętów i rond, a ten nadal ciśnie za nami. W końcu na kilku hopkach oddalamy się już bardzo znacznie i więcej go nie widzimy.
Przy dużym rondzie w okolicach Beaconsfield się rozdzielamy. Mamy 82 km, Arek jedzie główną prosto do Slough, żeby zdążyć na spotkanie, a ja odbijam w prawo i okrężną drogą również ląduję w Slough. Przez ostatnie kilka kilometrów siąpi niegroźny deszczyk.
Większa część drogi powrotnej wiedzie tą samą trasą, nic nie przedłużamy z racji, że Arek jest umówiony na 17 na spotkanie.
Tempo dużo lepsze, niż w pierwszą stronę, więcej zjazdów, a do tego, gdy za miejscowością Lee włączamy się do głównej wyprzedza nas rozpędzony typek na góralu na cienkich oponach. My praktycznie rozpędzamy się od zera, ale szybko nabieramy tempa dokręcamy do 50 km/h i bierzemy gościa. Ten pedałuje ale nie ma najmniejszych szans. Mimo wszystko pedałuje jak opętany i przez kilka kilometrów utrzymuje się w naszym polu widzenia. Wjeżdżając do South Heat typka już nie widać, a Arek proponuje zatrzymać się pod salonem Astona i zrobić kilka fot. No to ok. Po chwili w oddali wyłania się nasz konkurent, wracamy więc na rowery, po kilkuset metrach zatrzymują nas światła, gość pedałując jak szalony zbliża się do nas, nadal czerwone. Gdy już jest jakieś 200 m za nami zapala się zielone, ruszamy od razu z kopyta i znów zwiększamy dystans. Kilka skrętów i rond, a ten nadal ciśnie za nami. W końcu na kilku hopkach oddalamy się już bardzo znacznie i więcej go nie widzimy.
Przy dużym rondzie w okolicach Beaconsfield się rozdzielamy. Mamy 82 km, Arek jedzie główną prosto do Slough, żeby zdążyć na spotkanie, a ja odbijam w prawo i okrężną drogą również ląduję w Slough. Przez ostatnie kilka kilometrów siąpi niegroźny deszczyk.
Kategoria 100 - 200 km, 2016, Anglia, Cannondale CAAD8, Dniem, Fotorelacje, Przejażdżki, Z kimś
- DST 33.60km
- Czas 01:30
- VAVG 22.40km/h
- VMAX 60.85km/h
- Temperatura 10.0°C
- Podjazdy 358m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Niechciany wysiłek
Sobota, 20 lutego 2016 · dodano: 20.02.2016 | Komentarze 0
Gardło i katar nadal trochę męczą, więc postanawia jechać na rekreacyjną rundkę. Jadę do Wooburn Green, tam na zjeździe pada stosunkowo słaby Vmax. Następnie lekkim tempem podjeżdżam przez Windsor Lane.
Później zjazd drogą, którą praktycznie zawsze mijałem ale nigdy nią nie jechałem, okazuje się być to całkiem fajny zjazd (a raczej podjazd, bo zjazd dość niebezpieczny). Podjeżdżam pod Kiln Lane, później znów w dół. Jadę z powrotem w kierunku nowego odcinka. Na początku podjazdu z podporządkowanej drogi wjeżdża jakiś typem i łapie za mną koło. 3/4 podjazdu jadę równym spokojnym tempem, ten siedzi zaraz za mną, pod koniec zapinam bieg o 3 wyższy i gwałtownie przyspieszam konkretnie go odstawiając. Po jakimś kilometrze, na lekkim zjeździe ten znów do mnie dojeżdża. Na jednej z hopek znów dociskam i tym razem na dobre go odstawiam. Gardło od razu daje się odczuć, ale niestety, ja rzadko popuszczam.
Końcowe kilometry w lekkiej mżawce, w samą porę dojeżdżam do domu.


Kategoria 2016, 25 - 50 km, Anglia, Cannondale CAAD8, Dniem, Fotorelacje, Przejażdżki, Sam
- DST 15.63km
- Czas 00:50
- VAVG 18.76km/h
- VMAX 41.14km/h
- Temperatura 5.0°C
- Podjazdy 109m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Symbolicznie
Czwartek, 18 lutego 2016 · dodano: 20.02.2016 | Komentarze 0
Z Arkiem po pracy. W ogóle miałem nie jechać z powodu złego samopoczucia. A jednak pojechałem, całość powoli i spokojnie.


Kategoria 0 - 25 km, 2016, Anglia, Cannondale CAAD8, Dniem, Fotorelacje, Na luzie
- DST 88.70km
- Czas 03:37
- VAVG 24.53km/h
- VMAX 45.78km/h
- Temperatura 6.0°C
- Podjazdy 569m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Zmarzluch
Niedziela, 14 lutego 2016 · dodano: 17.02.2016 | Komentarze 0
O 12 w południe spotykam się z Andrzejem pod rondem w Maidenhead. Dziś bardziej płasko, jedziemy na południe. Po drodze mijamy wielu kolarzy, pogoda niezbyt przyjemna. Przez większość trasy marznę w stopy. Gdzieś przy sześćdziesiątym kilometrze Andrzeja łapią słabości związane z zimnym powietrzem więc skracamy trasę.
Kategoria 2016, 50 - 100 km, Anglia, Dniem, Przejażdżki, Z kimś
- DST 100.36km
- Czas 04:22
- VAVG 22.98km/h
- VMAX 58.53km/h
- Temperatura 10.0°C
- Podjazdy 877m
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
Postimprezowo
Niedziela, 7 lutego 2016 · dodano: 17.02.2016 | Komentarze 1
Impreza z chłopakami z pracy udała, niestety gdy przebudziłem się koło szóstej rano czułem się beznadziejnie. Herbata i do łóżka. O 8:30 przebudziłem się ponownie. Wciąż zmięty, ale było już coś lepiej. Kolejna herbata. Z Andrzejem byłem umówiony na 12. Do tego czasu udało mi się już zazbierać i całkiem rześki wstawiłem się w umówionym miejscu.
Na cel obraliśmy Haddington Hill. Na Stravie miałem zaplanowaną równą 100-tkę. Niestety aplikacja odmówiła współpracy, improwizowałem więc z mapami Google.
Jak się okazało, kiedy pierwszym razem byłem na Haddington Hill, nie osiągnąłem właściwego szczytu. Tym razem trafiliśmy, lecz okazało się, że ostatnie 800 m trzeba przebyć pieszo. Andrzejowi nie było to zbyt w smak, więc odpuściliśmy. Następnym razem pójdę.
Powrót powrót w całkiem dobrym tempie. Pod koniec zaczyna padać. Jeśli chodzi o kilometraż, to wyszło dokładnie tyle ile zaplanowałem.



temp. 10*C > 5*C
Kategoria Z kimś, Przejażdżki, Fotorelacje, Dniem, Cannondale CAAD8, Anglia, 2016, 100 - 200 km
- DST 18.40km
- Czas 00:40
- VAVG 27.60km/h
- VMAX 48.80km/h
- Sprzęt Cannondale CAAD8
- Aktywność Jazda na rowerze
GCN
Sobota, 6 lutego 2016 · dodano: 17.02.2016 | Komentarze 0
40 Minute High Intensity Training
8 min - warm up
6x - efforts
4x - rests
1 min - cool down
Zmęczony i mokry, znaczy, że trening był dobry.
40 Minute High Intensity Training
8 min - warm up
6x - efforts
4x - rests
1 min - cool down
Zmęczony i mokry, znaczy, że trening był dobry.
Kategoria Cannondale CAAD8, Anglia, 2016, Trenażer